قصص سكس نيك صاحبة الحضانة بعد التعارف من على الشات

قصص سكس نيك صاحبة الحضانة بعد التعارف من على الشات

قصص سكس نيك صاحبة الحضانة بعد التعارف من على الشات , قصص سكس عربى ساخنة مع صاحبة الحضانة المحرومة وحرمانها من النيك , قصص سكس نيك مصرية خبرة بعد التعارف شات راحت عندها الحضانة وفشخت كسها نيك قصص سكس ساخنة

انا اول مره اكتب وكتبت بعد تفكير طويل لان اللي هحكيه حقيقه وحصلت بالفعل مع تغير الاسماء
قمت الصبح بدري نزلت روحت شغلي الاوفيس بوي جابلي القهوه بتاعتي وقعدت فتحت الشات ودخلت كلمت واحده تعارف باحترام عرفتني انها صاحبه حضانه في منطقه بعيده عني حوالي ساعه ونص اتعرفنا ببعض ولاقيتها مخنوقه زعلانه فبقولها خلاص وبواسيها بخفف عنها لاقيتها بتقولي تعالي نتكلم موبيل احسن قولتلها اوك كلمتها وفضلت ساعتين بنتعرف ببعض وبحياتنا لاقيتها بتقولي تصدق انا ماكنش ليا نفس افطر قولتلها خلاص اعزميني علي الفطار قالتلي واللي يرجع قولتلها يبقي شمال قالتلي موافقه قولتلها امتي قالتلي دلوقتي قولتلها هعمل اذن من شغلي وامشي قالتلي ماشي قولتلها مش بهزر قالتلي كان نفسي اتعرف بحد مجنون يسيب كل حاجه ويجيلي قولتلها طيب اقفلي
قفلت دخلت عملت ورقه اجازه وخدت عربيتي وديتها الجراج وركبت اول مواصله كلمتها قولتلها انا ركبت وجاي قالتلي بجد حسيتها فرحانه اوي قولتلها عايز اشوفك ابعتيلي صورتك واتس خافت تبعتها لاحسن ماعجبهاش وكده قولتلها انا هبعتلك صورتي مايمكن شكلي وحش ومش يعجبك قالتلي ماشي بعتلها صورتين ليا لاقيتها باعته قلووب واتصورت صوره بطرحه وعبايه سمرا اتصورت سلفي بس شق صدرها كان باين وهنا زوبري وقف اوي مسحت الصوره وقالتلي انا اسفه ماشوفتهاش عملت نفسي مش واخد بالي هي بتتكلم علي ايه نزلت ركبت تاني عربيه وهي معايا لغايه ماوصلت الموقف فضلت توصفلي وانا امشي لغايه ماقتلي بص في طفل واحد مامته جايه تاخده انا هقفلك بره انت ادخل الحضانه علي طول واستني في الاوضه اللي جوه لغايه مامه الطفل ماتخده وتمشي قولتلها اوك وفعلا دخلت عادي هي دخلت بعدها ب٥ دقايق جاتلي الاوضه سلمت عاليا سلام عادي بس في غيونها فرحه كبيره اوي تخيلو معايا كده لاقيت واحده جسمها رهيب من الاحجام اللي طول بعرض بصدر كبير مشدود بطياز عاليه اوي ومشدوده عندها حوالي ٣٥ سنه عيونها سمرا بيضه قشطه فضلت مستني في الاوضه ٥ دقايق الباب خبط جت واحده سلمت عاليها ورغت معاها ٥ دقايق وادتلها الولد والشنطه وقفلت الباب وطفت النور اللي بره وجاتلي سلمت عاليا قعدت قدامي قالتلي انت مجنون مش مصدقه انك ٨نا مسكت اديها وحطيتها علي وشي وقولتلها اهو صدقي وقمت قرصتها من اديها قعدت تضحك فضفضت معايا شويه وانا كمان فضلت اتكلم معاها حسيت عنيها دمعت قربت منها ومسكت اديها وبوستها حضنتني اوي حسيتها محتاجه احتواء بجد فضلت اضحك فيها قولتلها ممكن اشوفك من غير الطرحه قالتلي ملشي بش انت قولتلي انك مش علي علاقه بحد صح قولتلها صح قالتلي طيب افتح باسورد موبيلك وادهولي وفعلا ادتهولها فتحت الواتس والفيس لاقيت فعلا مافيش حد او بنات كتير وكده قامت وقفت قلعت الطرحه لاقيت قمر قدامي شديت الطرحه ورميتها شق صدرها بان العبايه تحتها البرا بس قربت قعدت جمبها وقولتلها ممكن اقولك كلمه قالتلي ممكن قربت من ودنها اوي وقولتلها انتي زي القمر ضحكت بكسوف قربت وشها مني ولمست شفايفها بشويش اوي لاقيتها اتنهدت اوي مصيت شفتها اللي تحت وبمشي بلساني علي اللي فوق وسمعت احلي اه ممكن تحسها وتسمعها حطيت ايدي علي صدرها وحضنت شفايفها بشفايفي وغبنا في بوسه بنقطع شفايف بعض كانت ايدي طبعا بتلمس كل حته في جسمها وايدي كانت دخلت تحت العبايه وصلت للاندر اللي بقي مايه فضلت الحس في ؤقبتها وايدي بتشد الاندر علي جمب وصوباعي بيوصل لزمبورها الصغنون واول ما لمسته اتشنجت اوي مع اه طويله وشخره خفيفه وعيون بتقلب ورجلها بتتشنج اوي شيلت ايدي وخدتها فحضني تهدا شويه هديت لاقيتها عيطت قالتلي انا مش شمال ومتجوزه بس هو اللي نش معبرني فضلت اهدي فيها لدرجه اني قولتلها انا اسف لمستك غصب عني وانا هقوم امشي قومت بعدل هدومي قولتلها ممكن بس ادخل الحمام دخلت عدلت عدومي وطلعت قربت منها بوست راسها واعتزرت وقولتها يلا علشان همشي قالتلي لا خليك شويه فضلت قاعد قعدت جمبي قالتلي انت رومانسي اوي ولذيذ وشقي قولتلعا شكرا ياستي ايدي قربت من ايديها وبقت بتتحرك عاليها بشويش حسيتها بداءت تتعب مشيت صوابعي علي صدرها لدرجه اني دخلت ايدي وطلعت صدرها ونزلت زي المجنون برصع فيه وديه اتقلبت قطعه عضه مش قادره وتصوت بصوت عالي ونامت ٧لي ضهرها قلعت البنطلون والبوكسر مع بعض وطلعت فوقيها رفعت العبايه ونزلت بوشي ٧لي كسها المفاجاءه مافيش اندر لماد دخلت الحمام قلعته وماشوف شفايف طويله وعريضه ومكلبظه وشق طويل ونزلت بلساني علي شفايف كسها ولمست خرم طيزها الوردي الجميل وبليت صوباعي ومسكت زمبورها بشفايفي برضع منه وبدخل صوابعي في خرم طيزها لغايه مادخل كله وهي في دنيا تانيه جسمها اتخشب ونطرت نطرت زي الرجاله لبنها غرق وشي بجد لاقيت تفسي زي المجنون مسكت زوبري وبداءت ادخله اوف كسها ضيق نيك وهي بتشدني وعنيها بتدمع تقولي نكيني مش قادره عايزه اتناك بدخله مافيش حسيت بوجع في زوبري اوي فين وفين علي مادخل وبقيت بطلع وانزل زي الصاروخ شويه بحنيه وشويه بعنف نص ساعه كامله وانا بنيك بدون توقف وهي نزلت ٥ مرات او ٦ انا جيت انزل كنت برزع جيت اطلعه قفلت رجلها حسيت اني بتعصر سبته جواها لغايه مانام وطلعع وهي نايمه قمت دخلت الحمام خدت شاور سريع وخرجت لاقيتها نايمه نزلت بشفايفي علي صدرها بداءت تتحرك عيونها فتحت قامت سحباني فحضنها اوي وفضلت تبوس شفايفي قغدنا شويه وقمت مشيت روحت خدت دوش واكلت ونمت من ٦ لغايه تاني يوم الساعه ٧ الصبح
اتمني تعجبكم وانتظرو اللي جاي
شكرا نسوانجي وشكرا لكل النسوانجيه

From:
Date: أبريل 9, 2021
Actors: قصص سكس